Sunday

Lawatan Darjah 6 (Langakawi)

Assalamualaikum.
Hari ini aku nk kongsi sikit gambar2 time ikut mama aku prgi lawatan bdk drjah 6 SK GUNONG.
Btw, temkiu la kpd kwn2 krn melayan karenah aku time prgi lawatan.
Korang sportom giler2 .
Tenkks a lot.

-Gambar-

Mom @ teacher Rozy .

Alaa kesiannya . Letih smpai trtidur .
 
Posim di branda bilik penginapan .

Kak Sharmin. PEACE !

Kasut KAMI .

Tepi kolam renang (aku)  .

Kawan selamanya .

 Beratur nk naik KERETA CABLE .

Sep2 MACHO.

Guru2 SK GUNONG .

Alin & AKU .

Syahmi & Rasool .

Kaca Mata Hitam . hensemm gegiler~

Kami kanak-kanak lg .

Kak Sharmin yg chumeyy .

Iman PEACE !

Promote Bingkai Gambar .

Posim dlm kolam .

Tunjuk kt sapeer tuu ?

Kami GADIS BERCERMIN MATA . kau ada ?

Posim ramai2 tepi kolam .

No comments:

Post a Comment